BLACK SALE -10% la tot 🛒🖤 Codul de reducere BLACK10 in cos + Livrare gratuită de la 250,00 RON
Salvați în lista de cumpărături
Creați o nouă listă de cumpărături

Konfigurator

Wybierz projekt i dostosuj go do swojego wnętrza

Samodzielnie zmień wymiary, kształt i ilość lamp

Konfigurator

Wybierz projekt i dostosuj go do swojego wnętrza

Samodzielnie zmień wymiary, kształt i ilość lamp

REGULAMENTUL SITE-ULUI

REGULAMENTUL SITE-ULUI www.sollux.ro


1. DISPOZIȚII GENERALE

1.1. Site-ul disponibil la https://sollux.ro/ este condus de SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k. cu sediul în Budzyń (64-840), ul. Pe Łokietka 35, Polonia, înscrisă în registrul antreprenorilor al Registrului Curții Naționale de către Judecătoria Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Secția a 9-a comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS: 0000917503, cu ID-ul fiscal: PL6070082443, REGON : 363220039.

1.2. Detalii de contact:

1.2.1. Adresă de corespondență (oficiu, vânzări, tratare reclamații):

1.2.1.1.SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k. stradă Pe Łokietka 35, 64-840 Budzyń, Polonia

1.2.1.2.E-mail: contact@sollux-lampi.ro

1.2.1.3.Contact telefonic: +48 668 806 323 - taxa conform tarifului operatorului

1.2.1.4. Chat online pe www.sollux.ro 

1.3. Definițiile utilizate în Regulamente trebuie înțelese astfel:

1.3.1. CLIENT – (1) persoana fizica cu capacitate juridica deplina, iar in cazurile prevazute de dispozitiile general aplicabile, si persoana fizica cu capacitate juridica restransa, care are varsta peste 16 ani; (2) persoană juridică; 1.3.2. CONSUMATOR - un client care este persoana fizica care utilizeaza Magazinul Online, inclusiv in special efectuarea de cumparaturi, in scopuri care nu sunt direct legate de afacerea sau activitatea sa profesionala.

1.3.2. MAGAZIN ONLINE – magazin online care operează pe Site, la adresa https://sollux.ro, condus de Vânzător.

1.3.3. VANZATOR – SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k. cu sediul în Budzyń (64-840), ul. Pe Łokietka 35, înscrisă în registrul antreprenorilor al Registrului Tribunalului Național de către Judecătoria Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Secția a 9-a Comercială a Registrului Tribunalului Național, sub numărul KRS: 0000917503, cu ID TAX: PL6070082443, REGON: 363220039, adresa de e-mail: contact@ sollux-lampi.ro, numar de telefon: 668806323

1.3.4. PRODUS – un articol mobil disponibil în Magazinul Online care face obiectul Contractului de vânzare între Client și Vânzător.

1.3.5. REGULAMENTE – prezentele Regulamente ale site-ului web.

1.3.6. ACORD DE VÂNZARE - un acord de vânzare a unui produs încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului Online.

1.3.7. LEGEA DREPTURILOR CONSUMATORILOR - Legea nr. 296/2004 Codul Consumatorului.

1.3.8. FORMUL DE COMANDĂ - Serviciu electronic, un formular interactiv disponibil în Magazinul Online care permite plasarea unei Comenzi, în special prin adăugarea Produselor în Coș și specificarea termenilor Acordului de vânzare, inclusiv metoda de livrare și plată.

1.3.9. COMANDA - Declaratia de vointa a Clientului depusa folosind Formularul de Comanda si care vizeaza direct incheierea unui Contract de Vanzare a Produsului cu Vanzatorul.

1/3/10. ANTREPRENOR - o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizatorică care nu este persoană juridică, căreia îi este conferită prin lege capacitate juridică, care desfășoară o activitate comercială sau profesională în nume propriu și efectuează un act juridic în legătură directă cu activitatea sa de afaceri sau profesională.

1/3/11. WEBSITE - o platformă care permite Clienților să efectueze achiziții și să utilizeze alte servicii furnizate de Vânzător, constituind un set de site-uri web interconectate, disponibile la https://sollux.ro

1/3/12. CONT – Serviciu electronic pus la dispoziție pe Site. Este un set de informații marcate cu un Login și o Parolă individuale furnizate de Client în sistemul IT, permițând Clientului să utilizeze funcționalități suplimentare - urmărirea stării Comenzilor, accesul la conținutul Comenzilor, istoricul Comenzilor și accesul la date personale. Conectarea la Cont este posibilă după înregistrarea acestuia. 

1/3/13. FORMULAR DE CONTACT - Serviciu electronic disponibil pe Site care vizează permiterea trimiterii de mesaje către Vânzător de către vizitatorii site-ului https://sollux.ro, care permite păstrarea corespondenței scrise cu Vânzătorul, inclusiv data și ora acestei corespondențe pe un suport durabil, constituind un serviciu digital în sensul prevederilor legale aplicabile. Corespondența cu Clientul este trimisă la adresa de corespondență electronică furnizată de Client.

1/3/14. NEWSLETTER - Serviciu electronic disponibil pe Site care are ca scop permiterea persoanelor interesate sa trimita periodic informatii sub forma de corespondenta electronica la adresa electronica indicata, despre activitatile comerciale ale Vanzatorului folosind Continutul. 

1/3/15. CHAT INTERNET – Serviciu electronic disponibil pe Site, menit să permită vizitatorilor Site-ului să trimită mesaje Vânzătoruluicare vă permite să salvați corespondența scrisă cu Vânzătorul, inclusiv data și ora unei astfel de corespondențe pe un suport durabil, constituind un serviciu digital. Corespondența cu Clientul este trimisă la adresa de corespondență electronică furnizată de Client.

1/3/16. EMITEREA OPINIEI - Serviciu electronic disponibil pe Site care vizează permiterea transmiterii de informații subiective și individuale despre Produsele achiziționate de Clienții Site-ului. constituind un serviciu digital.

1/3/18. CONȚINUT / CONȚINUT - elemente text, grafice sau multimedia, inclusiv cele protejate prin drepturi de autor, care sunt prezentate și distribuite pe Site sau ca parte a Newsletter-ului.


1.4. Reglementările definesc regulile generale de utilizare a Site-ului și a Magazinului Online, în special în ceea ce privește încheierea contractelor de vânzare de bunuri, procedurile de reclamație precum și regulile aplicabile exercitării dreptului de retragere din contract.

1.6. Regulamentele sunt puse la dispoziție gratuit înainte de încheierea Contractului de vânzare, într-o formă care să permită achiziționarea, reproducerea și înregistrarea Regulamentului prin tipărire, salvare pe un suport adecvat sau descărcare în format PDF. Fiecare versiune a Regulamentului este disponibilă la: https://sollux.ro

1.7. În materie nereglementată de Regulamente se vor aplica prevederile legii general aplicabile, în special: Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic; Regulamentul Consiliului de Miniștri nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, republicat cu modificările și completările ulterioare; Legea nr. 296/2004 Codul Consumatorului, Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare; Actul nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea a datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și a altor dispoziții relevante.

1.8. Pentru a utiliza corect Site-ul, trebuie să aveți acces la Internet și o adresă de e-mail activă.

1.9. JavaScript trebuie să fie activat în browserul dvs. web și pot fi adăugate cookie-uri.

1/10 Vânzătorul folosește măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea Serviciilor și funcționalităților furnizate. Utilizarea site-ului web este asociată cu riscuri tipice legate de utilizarea serviciilor furnizate electronic, inclusiv transmiterea de date prin internet, cum ar fi pierderea și accesul de către persoane neautorizate.


2. SERVICII ELECTRONICE PE SITE WEB 

2.1. Vânzătorul oferă Clienților următoarele Servicii gratuit prin intermediul Site-ului: 

a) înființarea și menținerea unui cont;

b) permiterea utilizării serviciilor Cart;

c) permiterea primirii Newsletter-ului Vanzatorului - dupa exprimarea consimtamantului;

d) permiterea contactului cu Vânzătorul prin Formularul de Contact;

e) permiterea contactului cu Vânzătorul prin Chat pe Internet;

f) permiterea postării de opinii despre Produse;

2.2. Înregistrarea și utilizarea Contului este posibilă după:

a) completarea formularului de înregistrare,

b) acceptarea prevederilor Regulamentelor, acceptarea clauzei de informare cu privire la principiile prelucrarii datelor cu caracter personal si apasarea campului numit "Inregistreaza-te’’.

2.3. Prin înregistrarea unui Cont pe Site, Clientul își dă acordul cu comunicarea prin e-mail sau telefonic în vederea finalizării Comenzii și a încheierii Acordului.

2.4. Acordul de prestare a serviciilor se încheie atunci când Clientul primește confirmarea încheierii Contractului de furnizare a serviciilor trimisă de Vânzător la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul înregistrării. 

2.5. Mesajul trimis conține Regulamentul Site-ului acceptat de Client (transferat pe un Mediu Durabil).

2.6. Contul este oferit gratuit pentru o perioadă nedeterminată de timp. Clientul are opțiunea de a șterge Contul fără a indica un motiv, trimițând o solicitare corespunzătoare către Vânzător prin e-mail la următoarea adresă: contact@sollux-lampi.ro sau în scris la adresa sediului social al Vânzătorului indicată în Regulamentul.  

2.7. Crearea unui Cont nu este necesară pentru a plasa o Comandă în Magazinul Online. 

2.8. Utilizarea Coșului începe când produsul este adăugat.

2.9. Serviciul „Coș” este oferit gratuit și este unic și se termină atunci când Comanda este plasată sau Clientul își finalizează activitatea. Comenzile neexecutate sunt reținute în serviciul „Coș” pentru o perioadă de 30 de zile de la data intrării.

2/10. Plasarea produselor în coș nu garantează disponibilitatea acestora.

2/11. Clientul este obligat să: 

  1. furnizarea de date adevărate și actuale în formularele disponibile pe site; 

  2. actualizarea datelor cu caracter personal furnizate în legătură cu încheierea Contractului de servicii și încheierea Contractului de vânzare; 

  3. să utilizeze funcționalitățile Site-ului într-un mod care să nu interfereze cu funcționarea acestora și într-o manieră compatibilă cu prevederile legii aplicabile, cu prevederile Regulamentelor, precum și cu obiceiurile și principiile de conviețuire socială adoptate într-un anumit domeniu de aplicare. ; 

  4. nu a luat măsuri după cum se indică mai jos: 

    1. postarea pe Site a oricărui conținut care încalcă legea, decența sau încalcă drepturile personale ale terților (interzicerea postării de conținut ilegal);  

    2. efectuarea de activități care interferează cu regulile sau aspectele tehnice ale funcționării Site-ului; 

    3. modificarea Continutului prezentat pe Site; 

    4. încălcarea oricăror restricții teritoriale;

    5. utilizarea resurselor și funcțiilor site-ului web pentru a desfășura activități de către client care ar încălca interesele vânzătorului, inclusiv: postarea de conținut care nu are legătură cu activitățile Vânzătorului sau conținut care poate induce în eroare;

    6. încălcarea securității Site-ului sau alte acțiuni în detrimentul Vânzătorului

  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a efectua lucrări tehnice și de întreținere pe Site. Vânzătorul poate informa cu privire la întreruperile tehnice printr-un mesaj corespunzător pe Site.

  2. Suspendarea sau limitarea temporară a furnizării serviciilor nu afectează drepturile Clienților conform legislației în vigoare.

  3. Sollux publică toate opiniile clienților pe Site, cu excepția cazului în care opiniile încalcă prevederile prezentului Regulament sau ale legii. Decizia de respingere a avizului se ia în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii avizului de către Sollux. Clientul este informat despre respingerea opiniei printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail.

  4. Vânzătorul are dreptul de a bloca accesul la Site pentru un Client care utilizează Site-ul în scopuri neconforme cu scopul propus sau care încalcă legea, decența sau prevederile Regulamentelor. Blocarea accesului la Contul și Serviciile Electronice furnizate gratuit pe Site durează pe perioada necesară soluționării situației care a dat naștere blocării Contului și Serviciilor Electronice. Vânzătorul informează Clientul cu privire la blocarea accesului la Cont și Serviciile Electronice prin trimiterea de corespondență la adresa de e-mail furnizată de Client în formularul de înregistrare.

  5. Clienții și terții au posibilitatea de a raporta încălcările legii, precum și ale prevederilor prezentului Regulament, săvârșite de utilizatorii Site-ului. Raportul poate fi transmis contactând Vânzătorul la adresa de e-mail sklep@sollux.pl Vânzătorul va răspunde raportului transmis în termen de 14 zile, inclusiv modul de rezolvare a raportului, iar dacă raportul este considerat justificat. indica masurile ce vor fi luate pentru contracararea incalcarilor constatate ale reglementarilor si/sau prevederilor Regulamentelor. 

  6. Vânzătorul aplică măsuri tehnice și organizatorice pentru a proteja datele Clienților împotriva dezvăluirii către persoane neautorizate, îndepărtării de către o persoană neautorizată, prelucrări cu încălcarea legii, pierdere, deteriorare sau distrugere și aderă la principiile confidențialității.

  7. Vânzătorul declară că natura publică a Internetului și utilizarea serviciilor furnizate electronic pot implica riscul obținerii sau modificării datelor Clientului de către persoane neautorizate. Vânzătorul recomandă Clienților să utilizeze măsuri tehnice, cum ar fi programe care protejează identitatea utilizatorilor. 

  8. Serviciile sunt furnizate în conformitate cu Reglementările, iar Vânzătorul își rezervă dreptul de a face modificări continue ale funcționalității și conținutului oferit ca parte a Serviciilor. 

  9. Clientul interesat să primească Newsletter completează formularul corespunzător disponibil pe Site, furnizând adresa pentru trimiterea corespondenței electronice. 

  10. Încheierea Acordului de Furnizare de Servicii Electronice pentru furnizarea Newsletter-ului are loc în momentul confirmării abonării la lista de abonați la Newsletter făcând clic pe link-ul de confirmare trimis la adresa de e-mail furnizată de Client.

  11. Newsletter-ul este livrat Clientului prin trimiterea unui mesaj electronic la adresa de e-mail furnizată în formular. 

  12. Dezabonarea de la Newsletter este posibilă de fiecare dată prin utilizarea link-ului de dezactivare a Serviciului inclus în corespondența electronică trimisă Clientului de către Vânzător. 


3. COMENZI

3.1. Încheierea Contractului de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul plasează o Comandă folosind Formularul de Comandă din Magazinul Online.

3.2. Preturile Produselor indicate pe site-ul Magazinului Online sunt date in Leu Romanesc si sunt preturi brute - includ taxe, inclusiv taxa pe valoarea adaugata (TVA).

3.3. Preturile nu includ costurile de livrare. Costul de livrare depinde de modalitatea de livrare a Produselor. Clientul selectează metoda de livrare la plasarea comenzii. Clientul este informat cu privire la prețul total, inclusiv taxe, pentru Produs, precum și costurile de livrare și alte costuri, iar în cazul în care cuantumul acestor taxe nu poate fi determinat - despre obligația de a le plăti la plasarea comenzii și când Clientul își exprimă va fi obligat prin Contractul de vânzare.

3.4. Comenzile pentru Produse disponibile în gama Magazinului Online pot fi plasate prin Magazinul Online 7 (șapte) zile pe săptămână, 24 (douăzeci și patru) de ore pe zi, sub rezerva interdicțiilor comerciale sau restricțiilor rezultate din prevederile obligatorii ale legii.

3.5. Procedura de incheiere a unui Contract de Vanzare in Magazinul Online.

3.5.1. Procesul de comandă se desfășoară în conformitate cu conținutul Formularului de comandă, care indică sfera datelor și informațiilor necesare pentru plasarea corectă a Comenzii.

3.5.2. Vânzătorul are capacitatea de a verifica și verifica datele introduse de Client și de a corecta eventualele erori. După verificarea Comenzii, Vânzătorul trimite un mesaj la adresa de e-mail furnizată:

a) cu confirmarea acceptării uneia sau mai multor oferte individuale pentru Produse trimise ca parte a Comenzii și confirmarea încheierii Contractului de vânzare sau

b) informatii despre imposibilitatea acceptarii ofertelor pentru Produse depuse in cadrul Comenzii.


3.5.3. În cazul în care este imposibil să se accepte oferta depusă ca parte a Comenzii, Contractul de vânzare nu este încheiat și Vânzătorul imediat, nu mai târziu de 14 zile, returnează plățile efectuate de Client în măsura în care Contractul de vânzare nu a fost încheiat. Vânzătorul rambursează plata folosind aceeași metodă de plată folosită la plasarea Comenzii.


3.5.4. După plasarea comenzii, Vânzătorul confirmă primirea acesteia. Confirmarea primirii comenzii de către Vânzător (conținând o specificație a tuturor componentelor importante ale comenzii) se face prin trimiterea unui e-mail către persoana care plasează comanda (la adresa de e-mail furnizată în comandă). La primirea e-mailului de mai sus, se încheie un Acord de vânzare între Client și Vânzător.

3.6. Prețurile afișate pentru un anumit Produs sunt definite astfel:

3.6.1. preț obișnuit – preț aplicat fără nicio promoție pentru un anumit produs, 

3.6.2. preț promoțional - utilizat la reduceri,

3.6.3. cel mai mic preț din ultimele 30 de zile - furnizat în scop informativ în cazul unei reduceri de preț pentru un anumit Produs.


4. METODE SI DATE DE PLATA

4.1. Vânzătorul pune la dispoziție Clientului următoarele metode de plată din care să aleagă pentru încheierea Contractului de vânzare:

4.1.1. Plata prin transfer traditional in contul bancar al Vanzatorului.

4.1.2. Plata prin transfer electronic in contul bancar al Vanzatorului sau prin card de plata.

4.1.3. Plata folosind operatori de plată. 

4.2. Odata cu pretul de achizitie, Clientul este obligat sa acopere costurile legate de ambalarea si livrarea produselor intr-o cantitate corespunzatoare.


5. METODE, DATE ȘI COSTURI DE LIVRARE

5.1. Livrarea Produsului este disponibilă pe teritoriul României.

5.2. Livrarea Produsului către Client este supusă plății, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a produselor (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe site-ul Magazinului Online în fila „Costuri de livrare” și la plasarea Comenzii, inclusiv atunci când Clientul își exprimă voința de a fi legat de Contractul de vânzare. .

5.3. Livrarea Produselor comandate se face prin intermediul unuia dintre transportatorii disponibili indicati pe site-ul www.sollux.ro. 

5.4. Produsele sunt livrate în termen de 7 zile, cu excepția cazului în care în descrierea produsului este indicată o altă dată de livrare. Calculul datei de livrare incepe din ziua in care plata este creditata in contul bancar al Vanzatorului.


6. RECLAMAȚII - RESPONSABILITATEA VÂNZĂTORULUI FAȚĂ DE CONSUMATOR PENTRU NECONFORMITATEA PRODUSULUI CU ACORDUL DE VÂNZARE 

6.1. Vânzătorul este obligat să furnizeze Consumatorilor un Produs în conformitate cu Contractul de vânzare. 

6.2. Vânzătorul este răspunzător față de Consumator pentru nerespectarea Produsului cu Contractul de vânzare și defectele acestuia existente la momentul livrării lui și dezvăluite în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate al Produsului, specificat de către Vânzător. , predecesorii săi legali sau persoanele care acționează în numele lor, este mai lungă.

6.3. Produsul este în conformitate cu Contractul de vânzare dacă, în conformitate cu Contractul de vânzare, este potrivit pentru scopurile pentru care sunt utilizate în mod obișnuit bunurile de acest tip, ținând cont de prevederile legale aplicabile, standardele tehnice sau bunele practici și este livrat în cantitatea si calitatea conforma cu descrierea produsului prezentata pe site.


6.4. Vânzătorul nu este răspunzător pentru lipsa de conformitate a Produsului cu Contractul de vânzare dacă Consumatorul, cel mai târziu în momentul încheierii Contractului de vânzare, a fost informat în mod clar că o caracteristică specifică a Produsului se abate de la cerințele de conformitate cu contractul de vânzare.

6.5 Vanzatorul este raspunzator pentru nerespectarea Produsului cu Contractul de Vanzare care rezulta din instalarea necorespunzatoare a Produsului, daca a fost efectuata de catre Vanzator sau sub responsabilitatea acestuia.

6.6. În cazul în care Produsul este în contradicție cu Acordul de vânzare, Consumatorul poate solicita repararea sau înlocuirea acestuia. 

6.7. Vânzătorul poate efectua un schimb atunci când Consumatorul solicită reparații sau Vânzătorul poate efectua o reparație atunci când Consumatorul solicită înlocuirea, dacă aducerea Produsului în conformitate cu Contractul de vânzare în modul ales de Consumator este imposibilă sau ar necesita costuri excesive pentru vanzatorul. 

6.8. În cazul în care imposibilitatea sau costurile excesive se aplică atât reparației, cât și înlocuirii, Vânzătorul poate refuza aducerea Produsului în conformitate cu Acordul. Într-un astfel de caz, Consumatorul poate depune o declarație de reducere a prețului sau de retragere din Contractul de vânzare. 

6.9. Vânzătorul repară sau înlocuiește Produsul într-un termen rezonabil din momentul în care Vânzătorul este informat de către Consumator despre nerespectarea Produsului cu Contractul de vânzare și fără inconveniente excesive pentru Consumator, ținând cont de specificul Produsului și scopul pentru care Consumatorul a achiziționat-o. Costurile de reparație sau înlocuire, inclusiv în special costurile poștale, transport, forță de muncă și materiale, sunt suportate de Vânzător. Vânzătorul asigură colectarea Produsului pe cheltuiala sa printr-o companie de curierat. Informații privind exercitarea dreptului de a depune reclamație cu privire la un Produs care este în contradicție cu Contractul de vânzare sunt disponibile pe www.sollux.ro în fila Comanda mea „Doresc să fac o reclamație despre produs”.


6/10. Consumatorul poate depune o declarație de reducere a prețului sau de retragere din Contractul de vânzare dacă Produsul este în contradicție cu Contractul de vânzare atunci când: 

6.10.1 Vânzătorul a refuzat să aducă Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare. 

6.10.2 Vânzătorul nu a adus Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare; 

6.10.3 neconformitatea Produsului cu Contractul de vânzare continuă, chiar dacă Vânzătorul a încercat să aducă Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare; 

6.10.4 Nerespectarea Produsului cu Contractul de vânzare este atât de importantă încât justifică o reducere imediată a prețului sau retragerea din Contractul de vânzare. 

6.10.5 Din declarația sau circumstanțele Vânzătorului rezultă în mod clar că acesta nu va aduce Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare într-un timp rezonabil sau fără inconveniente excesive pentru Consumator. 

6/11. Vânzătorul poate să nu accepte declarația de retragere a Consumatorului din Contractul de vânzare dacă acesta demonstrează că nerespectarea Contractului de vânzare este nesemnificativă. 

6/12. În cazul retragerii din Contractul de vânzare, Consumatorul va returna imediat Produsul Vânzătorului, pe cheltuiala Vânzătorului. Vânzătorul returnează prețul în cel mult 14 zile de la data primirii Produsului sau a dovezii returnării acestuia. În cazul în care nerespectarea Produsului cu Contractul de vânzare se aplică numai unor Produse livrate în baza Contractului de vânzare, Consumatorul se poate retrage din Contractul de vânzare numai în legătură cu unele dintre Produse.

6/13. Vânzătorul rambursează prețul folosind aceeași metodă de plată ca cea folosită de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică niciun cost pentru el.

6/14. O reclamație privind conformitatea Produsului cu Contractul de vânzare poate fi depusă în următorul mod: 

6.14.1. in scris la adresa Vanzatorului: SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k., ul. Pe Łokietka 35, 64–840 Budzyń, Polonia

6.14.2. în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: contact@sollux-lampi.ro

6.14.3. telefonic la: +48 668 806 323 - taxa conform tarifului operatorului

6.15. În reclamație, Consumatorul este sfătuit să furnizeze informații și circumstanțe referitoare la subiectul reclamației (numele produsului, data achiziției), în special tipul și data nerespectării produsului cu Contractul de vânzare și, dacă este necesar, documentatie fotografica suplimentara. Consumatorul ar trebui, de asemenea, să-și descrie în detaliu afirmația.

6/16. Vanzatorul va raspunde imediat reclamatiei depuse de Client, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii acesteia. In cazul in care Vanzatorul nu raspunde in termenul de mai sus, se considera ca solicitarea este justificata. 

6.17 După ce a luat în considerare reclamația (atât pozitivă, cât și negativă), Vânzătorul returnează Produsul direct Consumatorului, pe cheltuiala sa. În cazul în care Produsul nu este colectat de către Consumator și este returnat la sediul Vânzătorului, Vânzătorul contactează Consumatorul telefonic sau la adresa de e-mail furnizată în reclamație, informându-l despre posibilitatea Produsului personal sau posibilitatea re- trimiterea acestuia pe cheltuiala Consumatorului. Consumatorul are 30 de zile pentru a ridica Produsul returnat sau pentru a depune o declarație de re-expediere. După depășirea acestui termen, Produsul returnat este trimis la unitatea logistică a Vânzătorului, care are dreptul să plătească Consumatorului costurile de depozitare, iar în cazul lipsei spațiului de depozitare, să dispună de Produs pe cheltuiala și riscul Consumatorului. În cazul eliminării, Vânzătorul returnează Consumatorului prețul de achiziție, minus costurile de depozitare și eliminare.

6/18. Vânzătorul este responsabil pentru nerespectarea Produsului cu Contractul de vânzare, care exista la momentul livrării Produsului și a fost dezvăluit în termen de doi ani de la momentul livrării Produsului.


7. GARANTIE DE DURABILITATE

[CONSUMATORI]

7.1. Produsele fabricate de Vânzător pot fi acoperite de o garanție de durabilitate. 

7.2. În cazul descoperirii unui defect al produsului și al nerespectării garanției acordate, Consumatorul are dreptul de a cere:

7.2.1. reparații ale produsului vândut;

7.2.2. înlocuirea Produsului defect cu un Produs care respectă garanția;

7.2.3. returnează Produsul și se retrage din Contractul de vânzare; 

7.2.4. reducerea prețului produsului.

7.3. Informații detaliate despre condițiile de garanție sunt disponibile prin scanarea codului QR de pe ambalajul Produsului și în Descrierea Produsului de pe site-ul: www.sollux.ro. O reclamație cu privire la un defect al Produsului poate fi depusă în modul specificat la punctul 6.14 din Regulament.

7.4. În notificare, se recomandă furnizarea de informații și împrejurări cu privire la subiectul notificării (numele produsului, data achiziției), în special tipul și data nerespectării produsului cu declarația de garanție, precum și solicitările de drepturi prin specificarea metodei de aducere a Produsului în starea indicată în declarația de garanție.

7.5. Vânzătorul va răspunde la notificare în termen de 14 zile de la primirea notificării, trimițând Consumatorului un răspuns în același mod ca și forma în care a fost depusă reclamația privind garanția.

7.6. Prevederile acestei secțiuni se aplică în mod corespunzător unei întreprinderi individuale care operează în calitate de consumator.


[Antreprenori]

7.6. Răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției față de Antreprenor este exclusă.

7.7. Produsele fabricate de Vânzător pot fi acoperite de o garanție de durabilitate. 

7.8. În cazul în care defectele Produsului sunt dezvăluite în timpul perioadei de garanție, Antreprenorul are dreptul de a cere:

7.8.1. reparații ale produsului vândut;

7.8.2. înlocuirea Produsului defect cu un Produs care respectă garanția;

7.8.3. returnează Produsul și se retrage din Contractul de vânzare;

7.8.4. reducerea prețului produsului.

7.9. Informații detaliate despre condițiile de garanție sunt disponibile prin scanarea codului QR de pe ambalajul produsului și în fila de informații „Garanție” de pe site: www.sollux.ro.

7/10. Atunci când depuneți o reclamație cu privire la defecte ale Produsului acoperite de garanția Vânzătorului, aceasta poate fi depusă în condițiile prevăzute la 6.14 din Regulament.

7/11. În aplicație, Antreprenorului i se recomandă să furnizeze: 

7.11.1. informații și circumstanțe referitoare la subiectul raportului (Numele produsului, data achiziției), în special tipul și data neconformității Produsului cu declarația de garanție;

7.11.2. solicitări de drepturi prin specificarea modului de aducere a Produsului în starea indicată în declarația de garanție;

7/11/3. datele de contact ale persoanei care plasează comanda (nume și prenume, adresa de corespondență, adresa de e-mail, număr de telefon) - acest lucru va facilita și grăbi procesarea cererii. Cerințele indicate în teza anterioară nu afectează eficacitatea cererilor depuse fără descriere.

7/12. Vânzătorul va răspunde la notificare în termen de 14 zile de la primirea notificării, trimițând Antreprenorului un răspuns în același mod ca și forma în care a fost depusă reclamația privind defecte ale Produsului acoperit de garanție.

8. DREPTUL CONSUMATORULUI DE A SE RETRAGE DIN CONTRACTUL

8.1. Consumatorul se poate retrage din Acordul de vânzare a produselor în termen de 14 zile calendaristice fără a furniza un motiv. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți declarația înainte de expirarea acesteia. O declarație de retragere din contract poate fi depusă:

 8.1.1. în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: contact@sollux-lampi.ro sau

8.1.2. în scris la următoarea adresă: SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k., ul. Pe Łokietka 35, 64 – 840 Budzyń, Polonia.

8.2. Termenul limită de retragere din Contractul de vânzare începe pentru Contractul de vânzare în baza căruia Vânzătorul livrează Produsul - de la Consumator sau de la un terț indicat de acesta, altul decât transportatorul care intră în posesia Produsului, și dacă Contractul de vânzare acoperă multe Produse care sunt livrate separat, loturi sau piese - de la intrarea in posesia ultimului Produs, lot sau piesa, pentru alte contracte - de la data incheierii acestora.

8.3. În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, se consideră că contractul nu a fost încheiat. Dacă Consumatorul a depus o declarație de retragere din contract înainte ca Vânzătorul să-și accepte oferta, oferta încetează să mai fie obligatorie.

8.4. Vânzătorul este obligat să returneze imediat, în cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii declarației de retragere a Consumatorului din contract, consumatorului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a Produsului (cu excepția unor costuri rezultate din modalitatea de livrare aleasă de Consumator, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită disponibilă în Magazinul Online). Vânzătorul rambursează plata folosind aceeași metodă de plată folosită de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică niciun cost pentru el.

8.5. Vânzătorul poate reține rambursarea plăților primite de la Consumator până când acesta primește produsul înapoi sau până când Consumatorul oferă dovada returnării produsului, în funcție de evenimentul care are loc primul.

8.6. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice însuși Produsul de la Consumator, acesta poate reține rambursarea plăților primite de la Consumator până când acesta primește Produsul înapoi sau Consumatorul oferă dovada trimiterii acestuia înapoi, în funcție de evenimentul care are loc primul.

8.7. Consumatorul este obligat să returneze Produsul Vânzătorului sau să-l predea unei persoane autorizate de către Vânzător să-l ridice imediat, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care s-a retras din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să colecteze singur Produsul. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați bunurile înainte de expirarea acestuia. Produsul trebuie returnat la adresa Vanzatorului: SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k., ul. Pe Łokietka 35, 64–840 Budzyń, Polonia.

8.8. Consumatorul suportă doar costurile directe de returnare a Produsului. 

8.9. Consumatorul este responsabil pentru orice reducere a valorii Produsului rezultată din utilizarea acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului.

8A. RETRAGERE DIN ACORD PRIVIND SERVICII DIGITALE 

8/10. În cazul retragerii din contractul de furnizare a unui serviciu digital, Vânzătorul, de la data primirii declarației de retragere a Consumatorului din contract, nu poate utiliza conținut în afara datelor cu caracter personal furnizate sau create de Consumator în timpul utilizării serviciile digitale furnizate de Vânzător, cu excepția conținutului care:

8/10/1. sunt utile numai în legătură cu serviciul digital care a făcut obiectul contractului;

8/10/2. privesc numai activitatea Consumatorului atunci cand foloseste serviciile digitale furnizate de Vanzator;

8/10/3. a fost combinat de către Vânzător cu alte date și nu poate fi separat de acestea sau poate fi separat doar cu eforturi disproporționate;

8/10/4. au fost produse de Consumator împreună cu alți Consumatori care pot continua să le folosească.

8/11. Cu excepția cazurilor menționate la secțiunea 8.14.1. – 14/08/03. La solicitarea Consumatorului, Vânzătorul îi furnizează conținut, altul decât datele personale, care a fost furnizat sau creat de Consumator în timpul utilizării serviciilor digitale furnizate de Vânzător.

8/12. Consumatorul are dreptul de a recupera conținut digital de la Vânzător în mod gratuit, fără obstacole din partea Vânzătorului, într-un timp rezonabil și într-un format utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de mașină.

8/13. În cazul retragerii din contract, Vânzătorul poate împiedica Consumatorul să utilizeze în continuare serviciile digitale, în special prin împiedicarea Consumatorului de a accesa serviciile digitale sau blocarea Contului. 

8/14. Prevederea sectiunii 8/17. nu afectează drepturile Consumatorului menționate în secțiunea 8.15.

8.15. În cazul retragerii din contractul de furnizare a unui serviciu digital, Consumatorul este obligat să înceteze utilizarea serviciului digital și să-l pună la dispoziție terților.

8/16. Prevederile acestei secțiuni se aplică în mod corespunzător unei întreprinderi individuale care operează în calitate de consumator.


9. DISPOZIȚII APLICABILE ANTREPRENORILOR

9.1. Acest punct al Regulamentelor și prevederile cuprinse în acesta se aplică numai Antreprenorilor.

9.2. Vanzatorul si Antreprenorul au dreptul de a se retrage din Contractul de Vanzare in termen de 14 zile calendaristice de la data incheierii acestuia. La depunerea declarației de retragere, Antreprenorul este obligat să returneze Vânzătorului Produsul care face obiectul contractului la care se aplică retragerea. Vânzătorul rambursează plata folosind aceeași metodă de plată folosită la plasarea Comenzii. 

9.3. Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv solicitarea plății anticipate în totalitate sau în parte, indiferent de metoda de plată aleasă de Antreprenor și de faptul încheierii Contractului de vânzare.

9.4. Atunci când Vânzătorul eliberează Produsul transportatorului, beneficiile și sarcinile legate de Produs și riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a Produsului sunt transferate Antreprenorului. Într-un astfel de caz, Vânzătorul nu este răspunzător pentru pierderea, pierderea sau deteriorarea Produsului survenită de la acceptarea acestuia la transport până la livrarea sa către Antreprenor și pentru orice întârziere în transportul expedierii.

9.5. În cazul în care Produsul este trimis Clientului prin intermediul unui transportator, Antreprenorul este obligat să examineze expedierea la momentul și în modul adoptat pentru transporturile de acest tip. In cazul in care constata ca Produsul a fost pierdut sau deteriorat in timpul transportului, este obligat sa efectueze toate actiunile necesare pentru stabilirea raspunderii transportatorului.

9.6. Răspunderea Vânzătorului față de Antreprenor, indiferent de temeiul său legal, este limitată - atât ca parte a unei singure revendicări, cât și pentru toate revendicările în total - la valoarea prețului plătit și costurile de livrare conform Contractului de vânzare, dar nu mai mult decât la suma de 1.200 PLN (în cuvinte: o mie două sute de lei). Vânzătorul este răspunzător față de Antreprenor numai pentru daune tipice previzibile la momentul încheierii Contractului de vânzare și nu este răspunzător pentru profiturile pierdute.

9.7. Orice litigii aparute intre Vanzator si Antreprenor vor fi supuse instantei competente asupra sediului Vanzatorului.


10. REZILIARE ȘI PLÂNGERI PRIVIND ACORDUL DE SERVICII [NU SE APLICĂ ACORDULUI DE VÂNZARE]

10.1. Clientul și Vânzătorul pot rezilia Acordul de furnizare a serviciilor în orice moment și fără a oferi motive, cu condiția ca drepturile dobândite de cealaltă parte înainte de reziliere să fie păstrate. 

10.2. Clientul care a folosit Serviciile Electronice reziliază Acordul de furnizare a serviciilor prin trimiterea unei declarații de voință, folosind orice mijloc de comunicare la distanță care îi permite Vânzătorului să se familiarizeze cu declarația de voință a Clientului (de exemplu, ștergerea independentă a Contului de client, retragerea consimțământului pentru trimiterea Newsletter-ului). 

10.3. Vânzătorul are dreptul să rezilieze Acordul de furnizare a serviciilor cu efect imediat dacă Clientul încalcă Reglementările și dacă, în ciuda unei solicitări, Clientul nu oprește încălcările.

10.4. Plângeri legate de furnizarea de Servicii electronice pot fi depuse, printre altele:

10.4.1. în scris la următoarea adresă: SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k. 64-840 Budzyń, ul. Pe Łokietka 35;

10.4.2 în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: contact@sollux-lampi.ro;

10.4.3. prin formularul de contact disponibil pe site.

10.5. Vânzătorul sugerează includerea în descrierea reclamației: 

10.5.1. detalii privind reclamația, în special tipul și data evenimentului care a dat naștere reclamației; 

10.5.2. Solicitările clientului;

10.5.3. Datele de contact ale clientului pentru trimiterea feedback-ului. 

10.6. Vânzătorul va răspunde reclamației în termen de 14 zile de la data primirii acesteia. 


11. METODE ÎN EXTRAJUDICIERE DE PLÂNGERI ȘI RECLAȚII ȘI REGULI DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI

11.1. După epuizarea mijloacelor de conciliere internă dintre Client și Vânzător și fără a aduce atingere dreptului Clientului de a se adresa justiției, Clientul (adică o persoană fizică la acel moment) într-un litigiu cu Vânzătorul poate recurge la proceduri extrajudiciare. pentru a rezolva disputa. Ele sunt de obicei mai rapide și mai ieftine decât procedurile judiciare. Mai multe detalii pot fi găsite pe site https://anpc.ro/ 

11.2. Consumatorul poate depune o plângere prin intermediul platformei online ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR este, de asemenea, o sursă de informații privind formele de soluționare extrajudiciară a litigiilor care pot apărea între antreprenori și consumatori. Platforma ODR este un punct de acces comun pentru consumatori și antreprenori, care permite soluționarea extrajudiciară a litigiilor privind obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract de vânzare online sau dintr-un contract de servicii online.

12. DATE PERSONALE

12.1. Administratorul datelor personale ale Clienților Magazinului Online https://sollux.ro/ este SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k. cu sediul în Budzyń (64-840), ul. Pe Łokietka 35, Polonia, înscrisă în registrul antreprenorilor din Registrul Curții Naționale de către Judecătoria Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Secția a 9-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS: KRS: 0000917503, cu ID TAX: PL6070082443, REGON: 363220039.


12.2. Informații detaliate privind protecția datelor cu caracter personal implementate de Administrator pot fi găsite în Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, care este o anexă la prezentul Regulament și poate fi găsită pe Site în fila „Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal”.


13. DISPOZIȚII FINALE

13.1. Clientul are dreptul de a utiliza Conținutul, în mod gratuit, de pe Site numai pentru uzul său personal și numai pentru utilizarea corectă a Site-ului în întreaga lume.

13.2. Acordurile încheiate prin intermediul site-ului web sunt încheiate în limba poloneză.

13.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a aduce modificări prezentului Regulament din motive importante, în special: modificări ale prevederilor legale aplicabile; modificări ale modalităților de plată și livrare – în măsura în care aceste modificări afectează implementarea prevederilor prezentului Regulament. Vânzătorul va informa Clienții cu privire la modificările aduse Regulamentului cu cel puțin 14 zile înainte de data intrării în vigoare a modificărilor prin postarea pe site-ul Magazinului Online a informațiilor corespunzătoare cu privire la modificarea Regulamentului și va trimite, de asemenea, e-mailul. adresa Clientului care a încheiat contractul de prestare a serviciilor electronice privind gestionarea contului, informații relevante privind modificările aduse reglementărilor. 

13.4. Modificările aduse Reglementărilor nu vor încălca în niciun fel drepturile Clienților care utilizează Magazinul înainte de data intrării în vigoare a modificărilor, în special nu vor afecta Comenzile plasate sau finalizate. Comenzile acceptate pentru procesare sunt supuse Reglementărilor valabile la momentul plasării Comenzii.

13.5. Clientul are dreptul de a nu accepta modificări ale Regulamentului. Plasarea unei Comenzi după primirea informațiilor despre modificările aduse Regulamentelor constituie acceptarea conținutului acesteia. 

13.6. Conținutul Regulamentului și versiunile de arhivă ale Regulamentului pot fi înregistrate prin tipărire, salvare pe un suport sau descărcare în orice moment de pe site-ul Magazinului Online.

13.7. Prin prezentarea Conținutului, comentariilor și opiniilor pe Site sau într-un Cont sau în altă parte, Clientul acordă Vânzătorului o licență neexclusivă și gratuită de utilizare, salvare în memoria computerului, modificare, ștergere, completare, executare publică, afișare publică, reproducere și distribuie, în special pe Internet, Conținutul și informațiile, în întreaga lume. 

13.8. Vânzătorul are dreptul de a exercita, în mod independent sau prin intermediul terților, drepturi dependente în dezvoltarea, adaptarea, prelucrarea și traducerea Conținutului, comentariilor și opiniilor în sensul Legii privind drepturile de autor și drepturile conexe. 

13.9. Toate drepturile asupra Conținutului postat pe Site sau Buletin informativ de către Vânzător, drepturile asupra numelui și mărcii comerciale ale Site-ului, drepturile asupra elementelor grafice, drepturile asupra software-ului și drepturile asupra bazelor de date revin Vânzătorului și entităților cu care Vânzătorul a încheiat acorduri adecvate.  

13/10. Aceste Regulamente intră în vigoare de la 24.07.2024r.



pixel