BLACK SALE -10% la tot 🛒🖤 Codul de reducere BLACK10 in cos + Livrare gratuită de la 250,00 RON
Salvați în lista de cumpărături
Creați o nouă listă de cumpărături

Konfigurator

Wybierz projekt i dostosuj go do swojego wnętrza

Samodzielnie zmień wymiary, kształt i ilość lamp

Konfigurator

Wybierz projekt i dostosuj go do swojego wnętrza

Samodzielnie zmień wymiary, kształt i ilość lamp

POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE

POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE


Această politică de prelucrare a datelor cu caracter personal stabilește regulile pentru colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal obținute de la dvs. prin intermediul site-ului web sollux.ro operat de SOLLUX LIGHTING MUZOLF SP. K. cu sediul în Budzyń (denumit în continuare: Administrator sau ADO) disponibil la: https://sollux.ro. Toate activitățile noastre sunt supuse legilor aplicabile privind protecția datelor. Politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal este supusă prevederilor legii poloneze și Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), denumit în continuare „Regulamentul GDPR” și Legea privind protecția datelor cu caracter personal (Jurnalul de legi 2019.1781), denumită în continuare Legea.


Informații despre administratorul de date cu caracter personal și coadministrarea datelor cu caracter personal

  1. SOLLUX LIGHTING MUZOLF SP. K. cu sediul social în Budzyń (64-840), ul. Pe Łokietka 35, înscrisă în registrul antreprenorilor din Registrul Tribunalului Național de către Judecătoria Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań, Secția a 9-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS: 0000917503, cu NIP: 6070082443, REGON: 36322003900000 este Operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal în sensul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a astfel de date și de abrogare a Directivei 95/46/CE. 

  2. Administratorul administrează un site web sub denumirea sollux.ro care permite utilizarea serviciilor furnizate de Administratorul de Date cu Caracter Personal, disponibile la adresa, denumită în continuare „Site-ul”.

  3. În toate aspectele legate de principiile prelucrării datelor cu caracter personal de către administratorul site-ului solux.ro, puteți contacta următoarea adresă de e-mail: rodo@sollux-lighting.pl și prin trimiterea corespondenței la adresa SOLLUX LIGHTING MUZOLF SP. K. ul. Pe Łokietka 35, 64 – 840 Budzyń. 

  4. În ceea ce privește colectarea și împărtășirea opiniilor despre produsele care pot fi emise de clienți, ADO (coadministrator 1) este coadministratorul datelor cu caracter personal împreună cu Zaufane sp. cu sediul social în Rzeszów, înscris în registrul antreprenorilor al Registrului Tribunalului Național ținut de Judecătoria din Rzeszów, Secția a 12-a Comercială a Registrului Tribunalului Național, sub numărul 0001057326, NIP 5170439594, REGON 526350112, contact: iod@ feb.net.pl (coadministrator 2) în conformitate cu art. 26 din Regulamentul GDPR. Controlorul comun 1 furnizează controlorului comun 2 următoarele date ale entității care emite avizul de produs: adresa de e-mail, denumirea produsului achiziționat, ratingul produsului emis pe o scară de la 1 la 5, conținutul avizului despre produs.

  5. Fiecare dintre operatorii în comun îndeplinește obligațiile de informare legate de prelucrarea datelor cu caracter personal pe cont propriu și ia măsuri pentru a asigura un nivel adecvat de securitate a datelor. 

  6. În ceea ce privește regulile de administrare comună, puteți contacta PDC (coadministratorul 1) la următoarea adresă de e-mail: rodo@sollux-lighting.pl și prin trimiterea corespondenței la adresa SOLLUX LIGHTING MUZOLF SP. K. ul. Pe Łokietka 35, 64 – 840 Budzyń.


Date personale 

  1. Datele personale din această Politică sunt toate informațiile despre o persoană fizică identificată sau identificabilă prin unul sau mai mulți factori specifici, inclusiv adresa IP a dispozitivului, datele de locație, identificatorul online, precum și informațiile colectate prin cookie-uri și alte tehnologii similare.

  2. ADO colectează, de asemenea, anumite informații tehnice și informații privind utilizarea serviciilor, inclusiv: tipul de dispozitiv utilizat, browser web, sistem de operare, identificatorul dispozitivului, adresa IP, informații despre interacțiunile cu conținutul pus la dispoziție de ADO.


Scopul prelucrarii

Temeiul juridic al prelucrării conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului (GDPR)




Destinatari

Perioada de depozitare

Stabilirea relatiilor comerciale si derularea procesului de oferta

prelucrarea este necesară pentru a dobândi noi clienți și piețe pentru serviciile și bunurile oferite de administrator (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR)


furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de e-mail, hosting, IT, servicii administrative, juridice sau de consiliere

până când vă retrageți consimțământul sau ridicați o obiecție


Verificarea potentialilor clienti

prelucrarea este necesară în scopuri care decurg din interese legitime urmărite de Administrator (Articolul 6(1)(f) din GDPR) - având grijă de starea financiară și imaginea Administratorului

birouri de contabilitate, entități care furnizează servicii de consultanță, inclusiv firme de avocatură, entități care furnizează servicii de verificare a clienților în domeniul e-mailului, găzduirii, IT, serviciilor administrative sau de consiliere

1 an de la data achiziției datelor sau până la depunerea unei obiecții/cereri efective de ștergere


Executarea contractelor

prelucrarea este necesară pentru executarea contractelor sau luarea de acțiuni înainte de încheierea contractelor (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR); artă. 353 din Codul civil


furnizori de servicii angajați să presteze servicii în numele Administratorului - curieri, entități care prestează servicii de transport și expediere, entități care prestează servicii de plată, entități care prestează servicii de facturare în numele și pentru Administrator, birouri contabile, furnizori de servicii informatice, în domeniul e -mail si gazduire, suport administrativ

până la rezilierea sau executarea contractelor


Îndeplinirea obligațiilor impuse de legea aplicabilă:

    • ținerea documentației contabile și fiscale

    • îndeplinirea obligațiilor care decurg din dreptul consumatorilor

    • îndeplinirea obligațiilor care decurg din legea privind protecția datelor cu caracter personal

  1. luarea in considerare a reclamatiilor referitoare la serviciile prestate

prelucrarea este necesară pentru a îndeplini o obligație legală (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR în legătură cu glumă. 74 din Legea contabilității, prevederile Legii privind drepturile consumatorilor și prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal și GDPR, prevederile Codului civil.



birouri de contabilitate, entități care furnizează servicii de consultanță, inclusiv firme de avocatură, auditori, entități care furnizează servicii de facturare, furnizori de servicii IT, entități care furnizează e-mail, găzduire și servicii administrative, 

  1. 5 ani, de la începutul anului următor exercițiului financiar

b), c) și d) pentru perioada necesară îndeplinirii obligației


În scopuri probatorii, pentru a stabili, a urmări pretenții sau a apăra împotriva oricăror pretenții legate de activitatea comercială desfășurată de administrator


prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de către Administrator (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR) - obținerea de probe, stabilirea, urmărirea sau apărarea împotriva revendicărilor depuse ca parte a acțiunilor întreprinse înainte de începerea procedurii, în proceduri judiciare, proceduri de executare sau în fața altor autorități ale statului

birouri de contabilitate, entitati care furnizeaza servicii de consultanta, inclusiv firme de avocatura, auditori, entitati care furnizeaza servicii de facturare, furnizori de servicii IT, entitati care furnizeaza e-mail, gazduire, servicii administrative, entitati care presteaza servicii de transport

pentru perioada prevăzută de lege, adică până la expirarea termenului de prescripție pentru pretențiile în temeiul dispozițiilor, inclusiv a prevederilor Codului civil.

Crearea și menținerea unui Cont pe site-ul www.sollux.ro

prelucrarea este necesară pentru executarea contractelor sau luarea de acțiuni înainte de încheierea contractelor (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR în legătură cu cu prevederile Legii din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice 



furnizori de servicii angajați să presteze servicii în numele Administratorului - curieri, entități care furnizează servicii de transport și expediere, entități care furnizează servicii de plată, entități care furnizează servicii de emitere de facturi în numele și pentru Administrator, entități care prestează servicii de consultanță, inclusiv firme de avocatură, auditori, Furnizori de servicii IT, entități care furnizează servicii de e-mail, găzduire și servicii administrative,

furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate

până la încetarea contractului de gestionare a contului




Desfasurarea activitatilor de marketing pentru servicii si produse proprii


prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Administrator - achiziționarea de noi clienți și piețe pentru serviciile și bunurile oferite de Administrator (Articolul 6(1)(f) din GDPR)



furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de e-mail, hosting, IT, servicii administrative, juridice sau de consiliere

până la depunerea unei cereri efective de obiecție/eliminare

apoi

până la expirarea termenului de prescripție pentru pretențiile în temeiul dispozițiilor, inclusiv a prevederilor Codului civil

Desfasurarea activitatilor de marketing a serviciilor si produselor proprii folosind mijloace electronice de comunicare (transmiterea de informatii comerciale)


prelucrarea este necesară pentru a dobândi noi clienți și piețe pentru serviciile și bunurile oferite de Administrator (Articolul 6(1)(a) din GDPR) -

prelucrarea se realizează pe baza consimțământului (în legătură cu Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice și Legea din 16 iulie 2004 privind legea telecomunicațiilor).



furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de e-mail, hosting, IT, servicii administrative, juridice sau de consiliere

până când vă retrageți consimțământul sau ridicați o obiecție

(pe baza consimțământului)


până la depunerea unei cereri efective de obiecție/eliminare

apoi

până la expirarea termenului de prescripție pentru pretențiile în temeiul dispozițiilor, inclusiv a prevederilor Codului civil

 (pe baza intereselor legitime)



Efectuarea comunicării cu utilizatorii site-urilor web ale Administratorului, inclusiv utilizarea formularelor de contact și a mesajelor instant postate pe site-urile web

prelucrarea este necesară pentru a dobândi noi clienți și piețe pentru serviciile și bunurile oferite de Administrator (Articolul 6(1)(a) din GDPR) -

prelucrarea se bazează pe consimțământ sau 

în scopuri care decurg din interese legitime urmărite de administrator (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR)


entități care furnizează servicii de consultanță, inclusiv firme de avocatură, furnizori de servicii IT, entități care furnizează servicii de e-mail, găzduire și servicii administrative,

furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate

până la încheierea comunicării sau până la retragerea consimțământului sau ridicarea obiecțiilor dacă se referă la activități de marketing

(pe baza consimțământului)


până la depunerea unei cereri efective de obiecție/eliminare

apoi

până la expirarea termenului de prescripție pentru pretențiile în temeiul dispozițiilor, inclusiv a prevederilor Codului civil

 (pe baza intereselor legitime)



Trimiterea de informații comerciale sub formă de Newsletter

prelucrarea este necesară pentru a dobândi noi clienți și piețe pentru serviciile și bunurile oferite de Administrator (Articolul 6(1)(a) din GDPR) -

prelucrarea se realizează pe baza consimțământului (în legătură cu Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice și Legea din 16 iulie 2004 privind legea telecomunicațiilor).


furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de e-mail, hosting, IT, servicii administrative, juridice sau de consiliere

până când vă retrageți consimțământul sau ridicați o obiecție




Concursuri de alergare

(inclusiv competiții desfășurate prin intermediul rețelelor sociale)

prelucrarea este necesară pentru implementarea reglementărilor în materie de concurență sau pentru a lua măsuri înainte de încheierea contractelor (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR); in conexiune cu cu prevederile Legii din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice)

furnizori de site-uri de rețele sociale pe care Administratorul își derulează conturile, furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de servicii în domeniul e-mail, hosting, IT, servicii administrative, servicii juridice sau de consultanță

pana la incetarea sau executarea contractelor incheiate in baza regulamentului de concurenta

Gestionarea profilurilor de administrator în rețelele sociale

prelucrarea este necesară pentru:

  1. asigurarea siguranței și ordinii participanților la discuțiile pe profiluri, inclusiv eliminarea comentariilor care încalcă legea;

  2. realizarea de corespondență cu utilizatorii site-ului web;

  3. marketing de servicii și produse, inclusiv prezentarea de conținut și mesaje de la Administrator către furnizorii de rețele sociale;

  4. analiza activității utilizatorilor pe site-urile de rețele sociale;


în baza articolului. 6 sectiunea 1 litera f) GDPR în scopuri care decurg din interese legitime urmărite de Administrator

furnizori de site-uri de rețele sociale pe care Administratorul își derulează conturile, furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de servicii în domeniul e-mail, hosting, IT, servicii administrative, servicii juridice sau de consultanță

până la depunerea unei cereri efective de obiecție/eliminare

apoi

până la expirarea termenului de prescripție pentru pretențiile în temeiul dispozițiilor, inclusiv a prevederilor Codului civil

Efectuarea de analize și statistici

(folosind cookie-uri)

prelucrarea este necesară pentru:

  1. Efectuarea de sondaje privind satisfacția utilizatorilor site-ului web;

  2. efectuarea de studii statistice și de piață;

în baza articolului. 6 sectiunea 1 litera a) GDPR – prelucrarea se bazează pe consimțământ

furnizori de site-uri de rețele sociale pe care Administratorul își derulează conturile, furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de servicii în domeniul e-mail, hosting, IT, servicii administrative, servicii juridice sau de consultanță

până la retragerea consimțământului 


Asigurarea securității site-urilor web ale Administratorului

prelucrarea este necesară pentru a asigura securitatea și ordinea utilizatorilor site-ului web, inclusiv ștergerea intrărilor care încalcă legea

în baza articolului. 6 sectiunea 1 litera f) GDPR în scopuri care decurg din interese legitime urmărite de Administrator

furnizori de site-uri de rețele sociale în care administratorul își gestionează conturile, furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de servicii în domeniul e-mail, hosting, IT, servicii administrative, juridice sau de consultanță

până la depunerea unei cereri efective de obiecție/eliminare

apoi

până la expirarea termenului de prescripție pentru pretențiile în temeiul dispozițiilor, inclusiv a prevederilor Codului civil

Colectarea de opinii despre produsele achiziționate de clienți pe site-ul www.sollux.ro

prelucrarea este necesară pentru a oferi utilizatorilor Site-ului opinii despre produsele ADO

prelucrarea are loc pe baza consimțământului cumpărătorului (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR) 



furnizori de servicii de marketing și PR, agenții de publicitate, furnizori de e-mail, hosting, IT, servicii administrative, juridice sau de consiliere

până când vă retrageți consimțământul sau ridicați o obiecție

(pe baza consimțământului)


până la depunerea unei cereri efective de obiecție/eliminare


Asigurarea conformității – în ceea ce privește eliminarea sau moderarea conținutului ilegal 

prelucrarea este necesară pentru a îndeplini o obligație legală (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR în legătură cu Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind piața unică digitală a serviciilor digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Legea privind serviciile digitale)


furnizori de servicii în domeniul e-mail, hosting, IT, servicii administrative, juridice sau de consultanță

6 ani de la data descoperirii încălcării


(până la expirarea termenului de prescripție pentru cereri)



În cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului se bazează pe consimțământ, acesta continuă până la retragerea acestuia.
 

Datele clienților prelucrate pentru implementarea intereselor justificate din punct de vedere legal ale OAD pot fi stocate de către OAD până în momentul obiecției la prelucrare. 

În măsura în care datele Clientului vor fi prelucrate în scopul urmăririi intereselor justificate din punct de vedere legal ale PDC - stabilirea, investigarea sau apărarea împotriva cererilor depuse în instanță, proceduri de executare sau în fața altor autorități ale statului, datele Clientului pot fi stocate de către PDC până la expirarea oricăror revendicări. 


Furnizarea datelor personale

Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, dar necesară pentru stabilirea, modelarea conținutului, modificarea sau încetarea relației juridice dintre PDC și Client, implementarea contractului și desfășurarea activităților de marketing de către Administratorul de Date cu Caracter Personal. 

În ceea ce privește datele cu caracter personal prelucrate pe baza consimțământului, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, ceea ce nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de retragerea acestuia.

În cazul informațiilor comerciale și a activităților de marketing, consecința nefurnizării datelor cu caracter personal va fi incapacitatea de a trimite informații comerciale sau neasumarea activităților de marketing de către Administratorul de Date. Dacă nu doriți să primiți informații comerciale trimise de Administrator, vă rugăm să activați linkul inclus în fiecare e-mail care conține informații comerciale / să transmiteți o astfel de cerere prin e-mail la următoarea adresă:rodo@sollux-lighting.pl sau în scris la adresa PDA indicată mai sus.


Drepturile persoanelor vizate 

În legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către PDC, aveți o serie de drepturi. Administratorul asigură respectarea tuturor drepturilor Clientului care decurg din GDPR și alte prevederi legale:

  1. Dreptul de acces la datele personale – Clientul poate solicita informații despre ce date cu caracter personal sunt prelucrate de către Administrator, inclusiv primirea unei copii a datelor sale personale.

  2. Dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal – Clientul poate solicita corectarea datelor incorecte sau completarea datelor incomplete.

  3. Dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal („dreptul de a fi uitat”) – Clientul poate solicita ștergerea tuturor datelor sale în anumite cazuri, inclusiv: în cazul retragerii consimțământului pentru prelucrarea acestora (dacă acesta a fost singurul temei pentru prelucrare) sau când datele au fost prelucrate ilegal. 

Important! Clientul nu se va putea folosi de acest drept atunci când prelucrarea datelor rezultă din îndeplinirea obligațiilor care decurg din prevederi legale sau când prelucrarea este necesară pentru stabilirea, urmărirea sau apărarea pretențiilor.

  1. Dreptul de a obiecta – Clientul poate solicita în orice moment suspendarea prelucrării datelor din motive legate de situația sa particulară în cazul în care datele utilizatorului sunt prelucrate în scopuri care decurg din interese legitime. Într-un astfel de caz, Administratorul va înceta prelucrarea datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care există valide și justificate din punct de vedere juridic: (1) motive pentru prelucrarea acestora, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților utilizatorului sau (2) motivelor de stabilire, urmărire sau apărare. creanțe.

  2. Dreptul de a limita prelucrarea datelor cu caracter personal – Clientul poate solicita „blocarea” datelor (adică limitarea tuturor operațiunilor de prelucrare a datelor doar la stocarea acestora) în anumite situații, printre care: în timpul necesar pentru corectarea acestora sau când nu mai sunt necesare, dar păstrarea lor este necesară pentru ocrotirea drepturilor.

  3. Dreptul de a transfera datele personale – Clientul poate cere să primească datele pe care le-a furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de mașină. Clientul poate solicita obținerea acestor date sau le poate trimite direct unui alt administrator desemnat, dacă este posibil din punct de vedere tehnic. Nu se aplică situațiilor în care temeiul prelucrării este interesul legitim al Administratorului.

  4. În cazul unei suspiciuni de încălcare a reglementărilor privind protecția datelor cu caracter personal, Clientul are dreptul de a depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.


Siguranța datelor

  1. ADO selectează și aplică cu atenție măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura protecția datelor cu caracter personal prelucrate. Doar persoanele autorizate în mod corespunzător, cu cunoștințe adecvate privind protecția datelor cu caracter personal, au acces deplin la bazele de date. 

  2. PDC depune toate eforturile posibile pentru a securiza datele și a le proteja împotriva acțiunilor terților. Toate măsurile de siguranță necesare pentru server, conexiuni și site-uri web sunt utilizate pentru a vă proteja datele. Toate conexiunile legate de efectuarea plăților electronice, dacă această opțiune este selectată, se vor face printr-o conexiune criptată securizată.

  3. Cu toate acestea, acțiunile întreprinse se pot dovedi a fi insuficiente dacă Clientul nu respectă regulile de siguranță. În special, sugerăm ca datele de conectare și parola de pe site să fie păstrate confidențiale și să nu fie puse la dispoziția terților. Vă rugăm să rețineți că site-ul web nu vă va solicita informațiile, cu excepția cazului în care vă conectați pe site. Pentru a preveni utilizarea contului Clientului de către persoane neautorizate, vă rugăm să vă deconectați după ce ați utilizat Site-ul. 

  4. PDC poate, de asemenea, să partajeze și să externalizeze prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului către terți aflați în alte țări decât țara Clientului. 

  5. Mai mult, ADO nu este responsabil și nu exercită control asupra terților cărora Clientul le-a dat consimțământul pentru accesarea datelor cu caracter personal.

  6. Activitatea de pe site, inclusiv în special datele personale, poate fi înregistrată și în jurnalele de sistem. Datele colectate în jurnalele vor fi prelucrate în legătură cu furnizarea de servicii către Client. 

  7. PDC poate prelucra date cu caracter personal și în scopuri tehnice - în special, datele dumneavoastră pot fi stocate și prelucrate temporar pentru a asigura securitatea și funcționarea corectă a sistemelor IT, de exemplu în legătură cu realizarea de copii de rezervă, testarea modificărilor în sistemele IT, detectarea neregulilor sau protejarea împotriva abuzurilor și atacurilor.

  8. Datele cu caracter personal pot face obiectul unor reglementări de confidențialitate care diferă de cele aplicabile în țara Clientului. Datele cu caracter personal colectate în Spațiul Economic European (SEE) pot fi transferate către terți care vor prelucra datele într-o țară din afara SEE, deoarece au sediul acolo. În astfel de cazuri, ADO se angajează să se asigure că transferul datelor cu caracter personal ale Clientului are loc în conformitate cu prevederile aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal, în special că sunt aplicate mecanisme contractuale, tehnice și organizatorice adecvate. 

  9. Atunci când transferă date cu caracter personal în afara SEE, PDC se asigură că destinatarii garantează un nivel ridicat de protecție a datelor cu caracter personal. Garanțiile rezultă în special din obligația de a aplica clauze contractuale standard adoptate de Comisia Europeană.

  10. ADO nu este responsabil pentru conținutul sau principiile de aplicare a politicilor de confidențialitate ale oricărei terțe părți.


Destinatarii datelor 

  1. Cu toate acestea, majoritatea contractanților care cooperează cu ADO, în baza unor contracte corespunzătoare, sunt obligați să utilizeze datele Clientului care le-au fost încredințate numai în conformitate cu liniile directoare și într-un scop strict definit. ADO necesită securitate adecvată a datelor cu caracter personal și păstrarea lor secretă.

  2. Unele entități cooperante determină în mod independent scopurile și metodele de prelucrare a datelor clienților, acționând pe baza reglementărilor aplicabile.

  3. PDC poate dezvălui datele personale ale Clientului către autoritățile de stat autorizate care acționează pe baza prevederilor legii aplicabile general.

  4. Dacă Clientul și-a dat consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor de către furnizori externi de servicii, furnizorii externi de servicii (de exemplu, site-uri de rețele sociale) pot fi, de asemenea, destinatari ai datelor.

  5. Destinatarii datelor cu caracter personal sunt furnizori de site-uri de rețele sociale unde sunt menținute profiluri ADO (Facebook, Instagram - link către politica de confidențialitate: https://www.facebook.com/help/instagram/519522125107875).

  6. PDC prelucrează date statistice privind activitatea Clientului pe profilurile de pe site-urile de socializare. În legătură cu profilul Facebook, datele sunt co-administrate între PDC și Facebook în scopuri statistice. Aranjamentele operatorilor comuni și principiile răspunderii pentru prelucrarea datelor cu caracter personal sunt disponibile la: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum.

  7. Facebook și-a preluat responsabilitatea pentru prelucrarea datelor în scopuri statistice și pentru îndeplinirea obligațiilor prevăzute în acest sens în GDPR. Mai multe informații disponibile la: https://www.facebook.com/privacy/explanation.

  8. Împreună cu contractorii săi cooperanți, ADO prelucrează datele personale, inclusiv datele personale colectate prin cookie-uri și alte tehnologii similare, în scopuri de marketing, inclusiv utilizarea de publicitate comportamentală - adaptată utilizatorului site-ului. 

  9. PDC folosește instrumente în scopuri publicitare și de remarketing. Google Ads vă permite să afișați oferta ADO în motorul de căutare Google și pe site-urile web care fac parte din rețeaua de publicitate Google. Datele de contact ale partenerului: Google Ireland Limited, Google Building, Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Irlanda (informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal de către Google pot fi găsite la: https://business.safety.google/gdpr/ 


Politica de cookie-uri”. Profilare 

  1. Când utilizați site-ul web, datele dumneavoastră cu caracter personal sunt, de asemenea, colectate automat în jurnalele de sistem ale site-ului web prin cookie-uri, semnalizatoare web, pixeli, plug-in-uri și coduri de urmărire.

  2. „Web beacons” (așa-numitele imagini electronice) vă permit să primiți informații precum adresa IP a computerului pe care a fost încărcată pagina pe care a fost plasată web beacon-ul, numărul URL al paginii, ora la care a fost plasată pagina. încărcat, tipul de browser, precum și informațiile conținute în cookie-uri pentru a evalua eficiența publicității noastre. Aceste date vor fi arhivate și utilizate în scopuri de analiză statistică și evaluare a traficului global al utilizatorilor site-ului. Aceste date nu vor fi combinate cu datele personale furnizate de dvs.

  3. Cookie-urile (așa-numitele „cookie-uri”) sunt date IT, în special fișiere text, care sunt stocate pe dispozitivul dumneavoastră final utilizat în timpul activității dumneavoastră pe site. 

  4. Cookie-urile conțin de obicei numele site-ului web de la care provin, timpul lor de stocare pe dispozitivul final și un număr unic.

  5. Pentru a desfășura activități de marketing și analitice, ADO utilizează profilarea în unele cazuri. Aceasta înseamnă că, datorită prelucrării automate a datelor cu caracter personal, sunt evaluate informațiile despre utilizatori, adică activitățile desfășurate pe site.

  6. Aceste date sunt analizate pentru a ajusta conținutul afișat la interesele utilizatorului, pentru a facilita utilizarea Site-ului, a prezenta conținut personalizat și reclame și pentru a le măsura, pentru a crea statistici și analize de piață și pentru a îmbunătăți funcționalitatea Site-ului. 

  7. Consimțământul pentru prelucrarea datelor, inclusiv în zona de profilare, poate fi retras în orice moment. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragerea acestuia. 

  8. Cookie-urile utilizate de Site pot fi temporare (fișiere de sesiune) sau permanente. Cookie-urile temporare sunt șterse atunci când închideți browserul, în timp ce cookie-urile permanente sunt stocate chiar și după ce ați terminat de utilizat Site-ul și sunt folosite pentru a stoca informații precum parola sau autentificarea dvs., ceea ce accelerează și facilitează utilizarea site-ului. 

  9. În funcție de domeniul de internet din care provin, cookie-urile se împart în: fișiere proprii (setate de serverele ADO) și fișiere terțe (setate de serverele altor entități).

  10. Prin setarile cookie-urilor de pe Site, disponibile la prima vizita pe site, Clientul face alegeri in urmatoarele categorii:Accepta totul”, „Personalizați”, „nu sunt de acord”.  

  11. Cookie-urile necesare rămân întotdeauna activate deoarece sunt necesare pentru buna funcționare a Site-ului.

  12.  ADO utilizează următoarele tipuri de cookie-uri:

  13. necesar:

sunt necesare pentru a permite utilizarea serviciilor noastre pe site-uri web;

  1. performanţă:

permit analiza surselor de activitate de trafic pe site și măsurarea performanței site-ului. Informațiile sunt agregate și anonime;

  1. publicitate:

ADO folosește propriile cookie-uri și pe cele ale terților (așa-numiții furnizori de servicii externi, inclusiv platforme externe de publicitate, de exemplu Google, Facebook, Instagram, YouTube) pentru a desfășura campanii de marketing. Cookie-urile de marketing rețin activitatea utilizatorului site-ului web. Datele colectate pot fi transferate către furnizori de servicii terți care afișează conținutul nostru de marketing pe alte site-uri web.


  1. Cookie-urile și alte tehnologii utilizate, inclusiv codurile de urmărire, sunt utilizate de site-ul web în următoarele scopuri:

  1. adaptarea conținutului paginilor site-ului la preferințele dumneavoastră, adică adaptarea conținutului site-ului la preferințele dumneavoastră individuale;

  2. adaptarea conținutului site-ului pentru a optimiza utilizarea site-ului; în special pentru a recunoaște dispozitivul pe care îl utilizați pentru a utiliza site-ul web și pentru a afișa în mod corespunzător site-ul web, adaptat nevoilor dumneavoastră individuale;

  3. crearea de statistici care ajută la înțelegerea modului în care utilizatorii de site-uri web utilizează site-urile web, ceea ce permite îmbunătățirea structurii și conținutului acestora;

  4. menținerea sesiunii (după autentificare), datorită căreia nu trebuie să vă reintroduceți login-ul și parola pe fiecare subpagină a Site-ului; 

  5. să vă identifice ca fiind autentificat pe site și să vă arate că sunteți conectat;

  6. memorarea datelor din formularele completate, detaliile de conectare pe site;

  7. numai în scopuri de marketing Kampanii email, sms, social media.

  1. Puteți bloca oricând stocarea cookie-urilor pe dispozitivul dvs. final, retrăgându-vă astfel consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor. În caz de probleme și dacă aveți un browser care nu este listat mai sus, vă rugăm să utilizați fișierul de ajutor al browserului sau să contactați direct producătorul browserului pe care îl utilizați.

  2. Dorim să vă informăm că restricțiile privind utilizarea cookie-urilor pot afecta negativ unele funcționalități disponibile pe Site. Dezactivarea cookie-urilor necesare pentru autentificare, securitate sau menținerea preferințelor dumneavoastră poate împiedica în mod semnificativ utilizarea site-ului web și, în cazuri extreme, chiar poate dezactiva complet capacitatea de a utiliza site-ul. 


Modificarea Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal

Drepturile dumneavoastră conform acestei Politici nu vor fi restricționate fără consimțământul dumneavoastră expres. ADO indică întotdeauna data publicării celor mai recente modificări și oferă acces la versiunile arhivate ale Politicii pe site. 


Contact pentru probleme de protecție a datelor

Pentru a vă exercita drepturile și în cazul oricăror întrebări referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal de către SOLLUX LIGHTING MUZOLF SP. K. cu sediul în Budzyń, vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail: rodo@sollux-lighting.pl sau direct cu Administratorul scriind la adresa biroului Administratorului:

SOLLUX LIGHTING MUZOLF SP. K. cu sediul social în Budzyń (64-840), ul. Pe Łokietka 35.



pixel